banner-eqmarketing

Social media

linkedin-grijsfacebook-grijstwitter-grijsyoutube-grijs

Actie = Reactie

Zodra je gaat communiceren met je (potentiële) klant komt de interactie op gang. Effectief gebruik maken van deze interactie is makkelijker gezegd dan gedaan! Met internet en social media worden de communicatielijnen steeds korter en sneller. Een open en doelgroepgerichte manier van communiceren is nodig.

Door de doelgroep op basis van de door hen gewenste middelen en gewenste manier te betrekken bij het ontwikkelen van een nieuwbouwplan wordt een relatie met de (toekomstige) klant opgebouwd. eQmarketing schrijft op basis van de doelgroep een communicatieplan om op een heldere en gestructureerde manier te communiceren en de relatie met (toekomstige) klanten te managen. Hierdoor ontstaat er een positief gevoel bij alle partijen over het nieuwbouwplan, wat bijdraagt in de verkoopresultaten.

 

Referentieprojecten

Tomatenlaan, Den Haag

thumb TomatenlaanType01herenhuisDuurzaam en gezond wonen is het uitgangspunt voor het nieuwbouwplan Tomatenlaan in Den Haag. Hoe brengen we dit goed onder aandacht bij onze klant? Aansprekende verkoopmiddelen en een gerichte promotiecampagne zijn ontwikkeld en ingezet. 

Lees meer: Tomatenlaan, Den Haag

Kopen huurwoningen, Deventer

thumb voorkant folder ander huisHoe wordt op een ludieke manier onder de aandacht gebracht dat huurders hun huurwoning ook kunnen kopen?

Huurders van Woonbedrijf Ieder1 zijn digitaal en met mailing geïnformeerd over de mogelijkheden

Lees meer: Kopen huurwoningen, Deventer

Skyline, Nieuw Leyden, Leiden

thumb cimg3329 lage resHoe bereiken we de doelgroep en wordt er een positief beeld van het nieuwbouwplan Skyline in Leiden gecreëerd?

Door middel van een social media campagne en een VIP Avond is Skyline gelanceerd.

Lees meer: Skyline, Nieuw Leyden, Leiden

Groenoord, Leiden

thumb img 0341 lage resHoe moet Groenoord onder de aandacht worden gebracht en betrekken we potentiële klanten bij de ontwikkeling van het nieuwbouwplan?

Door middel van o.a. panelgesprekken zijn geïnteresseerden bij het plan betrokken.

Lees meer: Groenoord, Leiden