Door het marktonderzoek is de potentie van een bepaalde woningbouwlocatie in kaart gebracht met welke doelgroep geïnteresseerd is en wat hun woonwensen zijn. Vervolgens rijst de vraag: Hoe gaan we de doelgroep bereiken? En met welke boodschap?
Het marketing- en verkoopplan start bij de doelgroep en geeft onder andere antwoord op de volgende vragen:
eQmarketing stelt niet alleen het marketing- en verkoopplan op maar voert het ook voor je uit! Bekijk hieronder de referentieprojecten om een goed beeld te krijgen waarbij eQmaketing je kan adviseren en ondersteunen.
Hoe wordt de verkoop van nieuwbouwplan Tuindorp Weidevenne een succes?
Voor woningbouwcorporatie Ymere is een marketing- en verkoopplan opgesteld en uitgevoerd.
Duurzaam en gezond wonen is het nieuwbouwplan Tomatenlaan in Den Haag.
Dutch Housing Company vroeg zich af: Hoe brengen we dit goed onder aandacht bij onze potentiele klanten?
Welke marketingstrategie moet worden ingezet voor een nieuw kantoorgebouw?
In opdracht van Bax Vastgoedontwikkeling is voor dit gebouw, dichtbij de Tripple O Campus, een strategie opgesteld.
Hoe creëeren we belangstelling voor het nieuwbouwplan Skyline in Leiden?
Met een social media campagne en een VIP Avond is Skyline, een nieuwbouwplan van Portaal Vastgoed Ontwikkeling, gelanceerd.